Söndag 23/8

Hej på er!!! Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg det har jag. I Lördas åkte jag till mamma skapligt. Så på eftermidan hos mamma så fick jag mat. Men det var jag som fick laga maten. Det var spagetti och köttfärsås det var gott tyckte jag. Det var ett tag sen mat åt det. Sen på kvällen vart det  Det var ostbågar och dip med gurka och moröter det var gott och nytigt tycker jag. Jag hade med mig läsk som jag drack på kvällen det var gott. Sen tittade vi på en film på tv. Till kl halv tolv. Så det vart sent innan jag kom till sängen. I morse sov jag till 11.30 jag var ju så trött. Det bästa med att vara oss mamma är att man får sova så länge man vill. Jag tycker det är mysit att ätta frukost så mamma för då kan man sitta och tittar på kosorna när man ätter. Man sover så bra på landet tycker jag. Jag vet inte inte varför man sover som bäst på landet konstit va? Sen har jag bochtat  svartis hos mamma. Jag fick dän massa med päls. Nu är jag hema i gen det är skönt tycker jag. Mina katter vart så glada när jag kom hem i gen. De har vist saknat mig. I morgon ska jag till skolan. Det ska bli kul att gå på kursen tycker jag. Jag undra vad man får lära sig på data kursen det ska bli spänande tycker jag. I kväll ska jag se på tv och ta det lungt. Katterna och jag ska sätta oss och skela.Det har varit en bra helg tycker jag. Jag är nöjd med helgen. Och nu börjar det en ny vecka i gen..... HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

kul att gå i skolan va, är det bara på måndagar du ska gå?

2009-08-26 @ 20:02:50
Postat av: Therese

Ja det är bara på måndagar....

2009-08-27 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0