Onsdag19/8

Hej på er!!! I dag har jag träffat min kontaktperson. Vi köpte hos glass och satt och prtade lite. Sen köpte jag mig bananer på willys. Och gick jag till pappa där jag jag satt och pratade lite om saker och ting. I går var jag på kärnhuset  och bakade mormors jul löv de vart jätte bra tyckte. Och sen handlade jag lite mat. Och åkte jag hem. och då kom pappa och prtade lite vi drack kaffe  och åt kaker. I dag har jag tittat på ett fint köksbord den var bilig och så finnt ut. Jag tänkte kanske köpa den nästa vecka om den är kvar då.. I går måde jag skit jag hörde röster i mitt huvud och måde inte alls bra. Så jag ville bara gå och lägga mig och sova. På senaste tid har jag varig slarvig. Jag har ätit mycket godis och börjat dricka läsk. Och jag är så trött så jag orkar inte gå ut och gå mycket. Jag går neråt men jag orkar inte  gå hem. Jag vet inte varför jag är så slarvig av mig. Jag tror det är för att jag mår skit i bland. I går kände jag mig depremerad och hellt togig i huvudet. Jag till och med skälde ut mig granne utan vidare på sms. Jag vet inte vad som flög i mig i går. Men i dag ringde jag min kurator och prtade lite. Och då kändes det lite bättre när jag fikck prata ut lite.. I dag har sase och jag gosat lite. Essa och sasse är underbara tycker jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs i gen HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0