Lördag 15/8

Hej!!! I dag har jag storstädat hos mig. Jag har frostat ur frysen. Sen har jag prövat mitt nya medel som jag köpte i går. Så jag har ren jort köket nogrant så nu är det finnt i köket. Sen har jag damsugit lite gran. Ja det är det jag har jort i dag.
I går var mamma,pappa ocg jag i stan. Jag kände att jag behövde komma bort lite från åtvid. Så vi åt på mackdonalds. Och sen åkte vi ut till överskottsbolaget. Där jag handlade ett medel som man kunde bode använda till badrum. kök,spis, Sen köpte jag doft spray till badrumet. Mamma köpte en större kattlåda till svartis. Sen åkte vi till maxi där jag köpte en ram till mitt foto som jag har förstorat. Det var svårt att hitta en ram till fotot. Mamma hon köpte ett par skor på maxi dom var jätte finna tyckte jag. Sen åkte vi hem och lämnade mamma hema hos sig. Där drack vi kaffe klockan var 7 när vi drack kaffe och ändå kunde jag sova i natt konstit va. Jag dricker alldrig kaffe efter 6 på kvällen för att jag ska kunna sova. Sasse har busat med essa i dag. Och sen sov de en stund efer det. I kväll ska jag äta mat inne i bassen. Det ska bli gott. Sen senare i kväll ska jag se på sommarkrysset det ska bli kul och se vad det är för artister. Jag har föskräkliga mardrömmar på nätterna så jag är jätte trött när jag vaknar på morgonen. Jag har tänkt på en sak att jag ska sätta ut min roman om mitt liv i tidningen. Så om de kommer i tidningen så får jag pengar för det. Jag tror att dom tycker att min roman är så spännande så dom sätter ut den i tidningen. Ne nu måste jag gå. HEJ DÅ mina blogg läsare..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0