Fredag 7/8

Hej på er nu var det ett tag sen när jag. I går var jag med min kontaktperson vi åt glass på centrum det var gott. Sen var jag med min kompis vi gick i afärena och tittade lite hon köpte hårfärg till sig. Sen gick vi hem titt henne jag prtade med henne medan hon färjade håret´. Sen så spelade vi lite kort men hon vann som vanligt. Sen åt vi mat hema hos henne det var gott. Sen gick jag hem och tittade på tv resten av kvällen. I dag kom Pappa vi drack kaffe och prtade lite. Han sa till mig i dag att jag verkade glad för att jag skrattade lite när jag kelade med sasse. Men jag är alltid glad när jag busar med mina katter jag tycker att dom är så roliga. Sen åkte pappa och jag neråt och åt glass det var gott tyckte jag. I dag har min vän C svikit mig hon har ljugit rakt upp i ansiktet det tycker inte jag när folk gör så. Först så ville hon åka till uppsala och sen ågrade hon sig. Jag hade ornat så att vi skulle få åka dit och ha kul. Nu är jag ledsen på henne. Jag vet inte om jag kan lita på såna människor som inte säger deräkt vad de vill. Ne nu tänkte jag gå ut och röka sen ska jag drika kaffe tänkte jag. I kväll ska jag se på tv det är nog säkert något bra i kväll hoppas jag. Men vi hörs. Vet ni en sak jag håller på och skriver en roman om mitt liv. Jag är färdig med först delen nu. Nu ska jag inte skriva mer på min romnan för än jag fyller 24år.Jag tänkte om jag börjar nu med en roman så kanske jag är klar när jag är 80år eller var tror ni.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0