Torsdag 30/4

Hej på er förlåt om jag inte har skrivit på länge. I dag har jag tvättat och sen har jag och pappa,mamma varit i stan
jag springa i alla kläd afärer på ikanohuset. jag letat efter byxer men inga som jag ville ha. till sist åkte vi till Maxi där hitatde jag ett par svarta mysbyxor dom var sköna tyckte jag och köpte dom. Hella veckan har jag haft ont i min handled jag fattar inte va jag har jort. så har inte kunnat jobba nåt i stallet i veckan det var synd. I går var jag hema hos min kompis jag tittade på hennes söta små kattungar dom var så söta. vet ni en kattunge slikade mig på ansiktet och mina fingrare det skiklade lite när dom jorde så. sen tittade jag på när hon flyttstädade det var trevligt att sitta och prta en stund. I morgon ska jag på rally i kissa med min kompis det ska bli kul att se på alla bilar.  ne nu ska jag se på tv snart men vi hörs väll en annan kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0