Torsdag 23/4

I dag har jag inte jort så mycket förstår ni. Jag har varit och bowlat med min kontaktperson. Det var roligt tyckte jag. Hon vann så klart men det var nära att jag vann. Sen har C hjälp mig att behandlat katterna mot öronskaben. Det tyckte dom inte va roligt. Just nu har Har jag diskat och jort finnt. Nu lyssnar jag på lite music óch surfar lite på internet. jag ska snart sätta på tv och se på sjuhuset. Det är inte så långt kvar nu när jag ska åka en månad kvar det ska bli kul.
I går var jag i stallet och jobbade Jag var hellt slut. Det blir jag alltid. i dag har jag vickt lite tvätt som jag hade i torktumlaren. Vet ni en sak Jag har varit ute och cyklat det var roligt. Jag måste börja röra på mig lite. Det går inte att sitta och slappa som jag gör. Ne nu ska jag lyssna lite på status Quo Dom är ju så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0