Tisdag 14/4

Hej!! i dag har jag varit på kärnhuset och jobbat. Det var jättec roligt där Tyckte jag. Jag fick välja själv vad jag ville baka för kaker det tyckte jag att det var bra. Jag vaknade klockan nio i mårse och hade ont i munen. Jag var hos tandläkaren i går akut för att jag hade en sån tandvärk. Det är inte roligt att ha ont i en tand. Så nu är är mitt tandkött svullet därför har jag ont i munen. Sen har jag varit ovh handlat det brukar jag göra varje tisdag. I dag har jag och en perssonal hjälp mig att backa bröd. Jag backa varje vecka. Jag köper inte bröd längre det är roligare att backa brödet själv.Så nu är jag jätte trött. I morgon ska jag gå upp kl 8 För att åka till stallet och jobba. Jag har saknat stallet jätte mycket. Så det ska bli roligt att komma ditt till hästarna tycker jag. Sasse bara går och skiker han har säkert vår kännslor. Nu i kväll ska jag ta det lungt och se på sjukhuset och andra avenyn Det är ju så bra tycker jag. Och mjuta av mitt ny backta bröd mmmm. Vi hörs mina vänner har det så bra så länge.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaha och när blir vi uppbjudna på nybakat bröd då??

2009-04-15 @ 19:33:23
Postat av: Therese

Ja kom upp nästa tisdag på eftermidan så kan ni få smaka

2009-04-17 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0