Söndag 12/4

Hej på er!!! I helgen har jag varit hos Mamma och firat påsk det var kul. Hella släkten var hos mamma. Det var roligt att se alla i gen. Vi åt massa med påskmat Så jag fick ont i magen. Jag tror att det var av äggen jag fick ont i magen av.
I går var jag på påskmarknaden Det var mycket folk där i år. Men det var ju finnt väder hella dagen. Jag träffade min kompis på marknaden med hennes son Det var trevligt. Jag köpte mig två par strumpor det var bliligt där. Sen köpte jag 10 vykort som jag kan skika till folk. Det är säkert nån som fyller år i år. Jag kom hem nu i kväll Jag har sovit hos mamma. Det var skönt att få komma hem till datorn och mina katter. Dom har vist saknat mig när jag har varit borta hella natten. I dag har jag fåt lite ont i munen på ena sidan. Hoppas att det inte är tanden som spökar i gen. Men jag har ju ätit så mycket godis i helgen så det är inte undligt att jag ont. Hoppas att det går över tills i morgon. I kväll ska jag se på tv och ta det lungt. Det ska bli skönt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0