Måndag 20/4

Hej!!! I dag har jag inte jort så mycket. Jag vaknade klockan 12.30 i morse det var skönt att sova ut. Jag älskar att sova förstår ni om ni undrar varför jag sover så länge. Jag åt lite frukos. Den gick jag ner till centrum en stund. Jag träffade Mamma i dag vi fickade. Jag tog en macka och en läsk det var gott. Sen gick jag hem och la i en tvätt i tvättmaskin. I helgen var jag hos mamma och vilade upp mig lite. Det är så skönt att va på landet om helgerna tycker jag. Man mår så bra då att gå i skogen. Essa är välldigt leksugen i dag. I morgon ska jag gå och jobba det ska bli kul tycker jag. I kväll ska jag se på sjukhuset i gen på tv jippi. Janne är ju mä där han är ju så sött och snygg tycker jag. Snart är det sommar säger folk. Men det tröjer väll när sommaren kommer puh. I dag har det varit kallt i luften ingen värme nån stans ute. Hoppas det blir finnt väder i morgon. Jag tänkte ta en cyckel tur då när jag har lagat cykeln i morgon. Sasse är är den goaste katten i världen essa me......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0