Fredag 3/4

I dag har jag inte jort så mycket. Jag vaknade i morse och åt lite frukost. Sasse började skrika vi 7 i morse.
Har har ståt vi dörren och skrikit. I dag har syrran varit här Vi drack lite kaffe och åt smörgås och min sockerkaka jag hade jort den var god. Vi prtade lite. Det var kul att hon kom en stund i dag. Det inte alltid man får besök på det här stället. Sen har jag prtat me pappa lite. Han måde bra han skulle få hjälp med bilen i dag. I eftermidas kom min kontaktperson Vi spelade lite spel det var roligt att vara med henne stund. I morse var jag ledsen så jag grätt en tår. Men det gick över efter en stund. Nu sover mina katter de är trötta. Och jag sitter vid datorn. Jag ska snart äta lite nudlar är inte så hungrig i dag. Men nåt måste jag få i mig. I kväll ska jag se på tv och gosa med essa lite. Han är jämt kelig på kvällen. I går var jag till stam med Min kompis. Vi hämtade mitt id kort. Och stannade till vid macdonals Vi tog en big mac compani Det var gott. Sen fick vi en hamburgare på köpet Så vi kan äta en gång till gratis. Bara för att vi fick vänta så länge på våra hamburgare......

Kommentarer
Postat av: A

Varför skriver du aldrig??? Är du i Skrickerum o

städar idag?

2009-04-08 @ 15:44:16
Postat av: Therese

Jag kan skriva på din mejl om du vill....

2009-04-09 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0