Fredag 24/4

I dag har jag varit ute och åkt lite. Det var roligt Pappa och jag var och åt i Söderköping det var gott med lite mat.
I kväll kommer min kompis hit en sväng och hälsar på. I går var jag me henne till stallet till hennes hästar.
Dom är jätte söta. Men när jag var i stallet så började de att klia och svida i mina ögon Så jag fick vara där utanför i stället
Jag vet inte va det var för nåt som hände. I natt kunde jag inte sova Jag låg vaken länge. På morgonen sen vart jag trött och ville sova konstit va. Jag gick upp klockan 09.00 i morse. Jag hoppas att jag kan sova i natt i stället.
När pappa och jag åkte hem sen stannade vi på vägen och åt en glass i vårvädret Det var gott att sitta och äta glass ute.
I kväll kommer syrran förbi hon skulle lämna en majblomma som min pappa har beställt. Hon frågade mig om jag också ville ha. Men jag vill inte det Jag har det alldrig på mig. Nu ligger mina katter och sover. Dom vart så glada när jag kom hem mina små bebisar är dom. Jag älskar dom så mycket. Ne nu måste jag gå. Ha en bra kväll så hörs vi alla mina bloggläsare.........

Kommentarer
Postat av: Annelie

Blev det inget bilköp?

2009-04-26 @ 08:35:32
Postat av: Monica

Har den äran på namnsdagen!

2009-04-26 @ 11:14:57
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0