Om trafickolykan...

Hej alla nu ska jag berätta vad som hände mig onsdags kväll.
Jag var på väg neråt för att hämta min tv tidning som jag glömmde i afären..
sen satte jag mig på cykeln och började cykla hem.
när jag hade kommit en bit på vägen så hade jag svårt att välja vilken väg som gick fortare hem.
jag bestämmade mig för att söderlden hem den brukar jag alltid ta hem.
så jag jorde det. jag stanade vid övergångstället och väntade att taxibussen skulle köra förbi mig.
det jorde han inte. han stannade bussen . då tänkte jag att han väntade att jag skulle cykla över så jag jorde det.
när jag hade kommit en bit ut på övergångstälet så gassade han på.
jag så att han kom i ful fart mot mig. jag tvär bromsade och förskökte backa cykeln
men jag han bara en bit så kom han i ful fart. och körde på min cykel..
han körde över min fot samtidigt också.
ett vittne va där hon såg allt. dom hon kom fram och ville att jag skulle stiga av cykeln
men när jag lyfte foten kände jag en smärta jag kunde inte gå på foten.
dom hjälpe mig till andra sidan och satte mig på trottearen.
jag skrek av smärta och var välldigt chokad.
taxiföraren ringde efter ambulans och polisen samtidigt.
det tog en stund inan ambulansen  men dom kom till sist. dom körde in mig till sjukhuset.
jag rönkade foten men inget var brutet. men foten var blå och svulen. så nu får jag gå me krykor några dagar
jag har välldigt ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0