Måndag 8/9

Hej Idag har jag varit hos tandläkaren jag drog ut en  tand..
det känndes inte så mycket. just nu har jag ont i munen.
Mamma var här idag hon hade köpt bollar till katterna så dom kunde leka...
Jag missade skolan idag det var inte bra...
I dag har mina katter fåt torfoder det tycker de om...
i dag ska jag till kören och sjunga i gen det är kul att gå i en kör...
fanman vet inte va man ska skriva det är så svårt att komma på sacker att prta om....
jag har nästan bara latat mig idag det är inte bra..
jag måste röra mer på mig säger alla men det är inteså jävla enkelt-
när man har ont i benet som jag har varje minut...
Katterna bara leker med sina bollar dom tycker vist attdet är kul....
ne nu måste jag snart cykla till kören. men jag kanske skriver nåt i morgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0