Lördag 13/9

Hej på er!!! i edag har jag tvättat och damsugit med en hand det gick bra.
och sen har jag vattnat blommorna så dom växer bra.
jag har haft ont i foten som tusen det både värker och stramar i mellan åt
i morgon är det söndag i gen fan vad veckorna går fort tycker jag..
i går var pappa hos mig han satt och grätt vid köksbordet  för mig han sa du hade änglarvakt..
jag kan inte sluta tänka på olyckan det är som man gråter i mellen åt...
i dag ligger katterna och sover jag spelade lite music för dom förut det gillade dom..
snart ska jag bädda sängen för det har jag inte hunnit i dag..
förut i dag så satt jag och spelade yatsy med personanalen det var kul..
jag har också kollat på tv det var en bra dokumätär..
i kväll är det svennson i tv men det var mycket mera bra på tv så jag vet inte villket jag ska se...
jag hoppas att jag slipper den här värken jag är så trött på att ha ont...
ne nu ska jag surfa lite på intenet vi hörs.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad menar du med olycka?

Har du varit med om en olycka?



Jag vet som vanligt ingenting.

2008-09-13 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0