Fredag 12/9

Hej på er i gen. I dag har jag varit i skolan och pluggat det var kul.
I natt har jag haft jävla ont i foten efter att taxinbussen körde på mig.
I dag kan jag knappt gå på foten jag får släppa foten efter mig.
Alla i Åtvidaberg undrar hur det är med mig... Jag säger att jag har iont
det är jobbigt att de så ont i foten.
cykeln är på lagning det är nästan skrot av den fram däcket är snet.
Mina söta katter bara leker och är glada det är väll bra det att nån är glad.
snart är det helg ooooo vad skönt att få villa sig efter den långa veckan.
i dag kommer pappa säkert det ska bli kul att prta med honom en stund...
det är så härligt väder ute men det är så jävla kallt så man fryser ärslet av sig eller vad tycker ni....
i går prtade jag med mamma hon var hos maj och städade...
i dag när jag kom hem så fick jag damsuga upp blomjord efter katterna...
jag tänkte sätta mig och läsa en bock sen kanske när jag får tid.
jag har inte läst en bock på flera månder...
det har varit så där den här veckan får se vad som händer nästa vecka...
vi hörs ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0