Tisdag7/10

I dag fyller jag år det har varit en toppen dag tycker jag
dagen började med att jag frukos servirad i basslägenheten. det bestog av massa med macker med ost och gurka
sen var det en mugg med oboy det var gott...
sen kom min granne han gede mig ett ciggaret packet. sen kom min andra granne hon gede mig en ask med kaker och en chokladkaka 200g med daim gott..
nu i kväll har vi ätit tårta som jag jorde. då fick jag massa med packet av perssonalen här..
det var -
parfym
en slickepot
en ägg delare
blommer
hårfärg
det var allt jag fick av dom i dag. jo annelie var här med elly på dagen
vi fikade och jag fick packet av henne. jag fick kläder det är alltid bra att ha.
sen rigde eva-maj och gratelerade mig.
vädret har varit vacker hella dagen det var toppen tyckte jag.
jag tog en prommenad förut i dag det var skönt att komma ut..
i morgon är det en ny dag ..
just nu är jag väldigt trött för jag har ej sovit så mycket i natt
det har varit en toppen dag tycker jag.....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis på födelsedan! Kul att höra att du haft en bra dag. Vi kanske kommer på lördag, ifall P orkar. Vi hörs!

2008-10-07 @ 21:21:08
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0