Onsdag 1/10

Hej alla blogg läsare. i dag har jag måt pyton jag mår inte bra.
jag har varit i stallet i dag och jobbat det var så där.
jag ville inte jobba i dag. men jag kände att jag var tvungen.
och sen har mamma och jag varit och ätit salad på sandelius det var gott
jag tog kyklingsalad det är välldigt nytit för mig. för att jag har tänkt att gå ner i vikt.
jag tyckte att alla glode på mig på sandelius i dag men det är väll mitt huvud som spökar..
i morgon ska jag till tandläkaren uchhh men det måste jag gå...
jag känner mig utanför att perssonalen på boendet där jag mår
ingen vill komma in och ungås med mig. dom fattar ej när jag mår dåligt.
och ingen sobril får man  när man mår dåligt så jag får väll må pyton.
i natt har jag inte sovit nånting knappast jag sov kanske halva natten..
jag fattar inte vad det är med mig jag håller på att tokig tror jag men det är väll inte som fattar..
fy fan vad jag blir bisviken på folk här..
just nu känns det som att jag kan lägga mig i graven.
jag är så trött vill bara sova ut...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!



Går du i skolan varje dag eller?

Annars tycker jag att du kan väl åka och hälsa på mamma ett par dagar, du kanske behöver se lite annat än Åtvid?

Då kan ni passa på att umgås, gå ut och gå, kolla efter svamp och spela skitgubbe.



Hoppas det går bra hos tandläkaren.

2008-10-01 @ 22:13:37
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Hej Therese! Tråkigt att höra att du inte mår bra. Det gör inte jag heller just nu men man får försöka att tänka positivt. Du har ju dína små söta katter iallafall det är väl bra? Krya på dig, vi hörs!

2008-10-02 @ 18:15:59
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0