Måndag 6/10

Hej i dag har jag varit i skolan det var faktis bra..
Ochen har jag varit hos läkaren på vårdcentralen men foten.
han sa att att foten kom i klämd vid olyckan och därför kan det göra ont i några dagar till.
och han tog också ett blodprov på mitt blodsocker också som jag får svar på sen.
och sen har jag varit nere på willys och handlat mjölk och en chokladbit
jag får inte äta godis för jag håller på att gå ned i vikt men lite godis i bland gör väll inget..
i dag har jag både diskat och damsugit så nu är det finnt till stora dagen i morgon..
jag fyller 23år i morgon det ska bli kul. på lördag kommer det gäster..
i dag är det verligen finnt väder ute. det är så att jag svättas i värmen..
katterna bara ligger och sover de är vist trötta i dag..
essa lekte med vattnet när jag diskade i dag han tyckte vist att det var roligt...
fyfan vad tråkigt det är när emma inte bor i åtvidaberg längre
nu har jag ju ingen att ungås me om dagarna...
vad ska jag ta mig till...
snart ska jag bädda min säng tänkte jag jag har inte hunnit det i dag det har varit så mycket i dag..
vi hörs......

Kommentarer
Postat av: syrran

Du får väl för sjutton gäster imorgon

också....

2008-10-06 @ 19:04:45
Postat av: Monica

Grattis från oss här i stan!!!

2008-10-07 @ 13:04:23
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0