Måndag 27/10

Hej på er ni får ursäkta mig att jag inte har skrivit på bloggen på länge.
I dag har jag jag inte jort så mycket det är ju lov och det är ingen skola på en vecka uch vad tråkigt.
i morse spelade jag spel med perssonalen det var kul. resten av dagen har det varit skit. jag har inte måt så bra i dag.först vart jag arg för att jag inte fick en sobril då gick jag in till mig och var arg ett tag.
sen vart jag ledsen och började gråta sen vart det värre jag fick panik ångest och började få svårt att andas.
då ringde jag sos och sa att jag hade svårt och andas. då kom en bil från brandkåren de åker alltid ut om inte ambulansen är i närheten. jag fick lite lusgas av dom i en slang min puls var i 138 det var för mycket.
så jag fick lägga mig ner och andas lungt till pulsen gick ner i gen.personalen ringde till sos och sa att ambulansen inte behövde komma dom sa att det inte var så farligt så jag behövde inte åka in till sjukhuset.. när pulsen hade gåt ner lite så åkte brandmänen. sen så forsatte jag må dåligt till nu i kväll. perssonalen förökte prta med mig men det gick inte jag vill inte prata för att jag viste inte varför jag måde dåligt det bara kom. tillsist ringde jag själv till psyket och sa att jag måde dåligt och att dom skulle ringa till perssonalen. dom rigde och prtade med personalen. sen frågade jag perssonalen vad dpm sa.dom sa att dom inte kan hjälpa mig det får perssoalen göra här.. men just nu mår jag lite bättre jag vet inte va spm togtill mig i dag.. dagen har varit lite lustig tycker... i bland m,år jag skit och i bland mår jag bra.
jag tror att jag kommer att bli depremerad i gen det känns så. i dag har mina katter lugit och sovit nästan hella dan.
sasse har det varit lite bus i dag. han bara bussar.. i morgon ska jag till optikern och kolla synen det blir nog bra ska ni se. vi hörs ha en bra dag alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0