Lördag 18/10

I dag har jag jag tvättat och diskat så nu  är allt rent. Jag har ätitit en god midag i dag det var ris och makrkril och majs i hopp rört det var gott mmmmmmmmmm.. I dag har jag prtat med mamma två gånger det var kul att prata med henne en stund. Jag saknar Mamma jämt Jag vill att hon ska krama mig mig som jag var ett barn. I bland önskar jag att jag var liten i gen att få känna på Mamma och Pappas kärlek Men så är det ju inte längre Det är lite tråkigt.
Jag har också pratat Med syrran I dag hon Har jobbat hella dagen Det är alltid roligt att prta me nån.
Nu i kväll hade jag jort orning kaffr till mig vet ni vad jag jorde då jo Jag slog till muggen så att allt kaffe åkte ut. Där log också svartis på bordet när det hände. Jag tänkte tänk om svartis hade fåt allt kaffe på mig men det fick han inte som tur var. Tänk vad klumpig jag kan vara i bland. Nu ligger alla mina katter och sover De vart nog mäta när de har ätit så mycket godis i dag. Jag tror att mina katter trivs hos mig. Det var hoppas jag att dom gör och att de mår bra.
I dag har jag också varit neråt och handlat lite. Vet ni att jag har hoppat över min prommenad i dag det är inte bra.
Tänk att mina kusiner är så stora nu det går så fort tycker jag. Jag har Prta med emma i dag hon var på Willys i Åtvidaberg Och handlade. Hon trivs så bra på nya stället säger hon. Jag saknar henne lite Det känns så tomt när hon inte bor kvar här längre. I morgon ska jag till gärsrum kyrkas och sjunga det ska bli kul tycker jag.
Jag hoppas att Syrran hämtar Mamma i morgon det skulle vara skoj. Jag tror faktis att jag är depremerad För att Jag känner mig nere Det har jag jort ett tag nu Det är nästan som man gråter inombords. Men Det är väll ingen som bryr sig om det. jag vart så ledsen när jag var så klumpig i dag. jag fattar inte vad det är med mig. I kväll ska jag titta på tv den är ju svennson, svennson i kväll det ska bli klul att se....

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Vad roligt att du ska till kyrkan och sjunga i morgon. Är du med i någon kör och sjunger eller är kyrkan du går till?



Om du tycker det är jobbigt kan du inte åka till mamma och hälsa på henne nån dag? Det är väl skoj, då kan ni laga mat eller baka ihop.



Ha det bra! Ta hand om dig!

2008-10-18 @ 21:22:18
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Hej Therese! Vad trist att du inte mår bra.Själv känner jag mig lite gladare nu, kanske av den nya medecinen. Du kan väl komma o hälsa på nån gång, kanske Svenne, din mor o mormor o Berra vill följa med!?

2008-10-18 @ 23:19:36
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0