Fredag 17/10

Hej på er nu är jag tillbacka på bloggen i gen...
I dag har jag varit i skolan. jag satt brevid en kille i skolan i dag det var lite pirit.
Sen har jag varit på prem och handlat cigg. Pappa har varit här i dag
Så vi har ätit mat tillsamans och druckit kaffe det var got. sen har jag nu i kväll varit ute på en prommenad med C det var skönt. jag är så nervös för att jag tror inte att jag har gåt ner nåt.
i går var C och jag och handlade lite nya vinter kläder jag hittade många snygga kläder för mycket pengar.
jag köpte-
vinter jacka
jens
tröja
bh
troser
srtumper
det var allt vi hittade i går. det är kul att handla kläder tycker jag..
jag har tänt på en sack. i bland undrar jag om jag är depremerad för jag beter mig så konstit.
och i bland är jag både sur och nere och bara tänker negativt.. och jag sover dåligt på nätterna ändå om jag tar sömnmdedecin. jag tror att C inte ser hur jag mår hon förstår inte mig i bland. när jag säger att personalen ska komma in och ungås med mig så förstår inte C vad jag menar. jag vill ha personalen hos mig för att jag mår dåligt och att jag är rädd. men jag säger inget för att jag vet att dom säger nej. gud vad jobbigt det är att må så här faaaaaan.att domn inte förstår. jag ser glad ut men är sårad inombords.katterna mår bra sasse har det varit fult rulle i dag medan de andra har sovit..... ne nu ska jag se vad jag ska göra snart sov dags.. vi hörs ha en bra dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0