Onsdag 19/11

I dag har jag varit i stan i fyra timmar det var kul. Jag gick upp kl 06.15 i morse för jag skulle till sjukhuset
och göra en studie som jag är med i. När vi kom till sjukhuset så fick jag gå ned till narkosköterskan och sätta kanyl i varje arm det jorde ont. Först stack hon i ena armen men där hittade hon inga blodkärl när hon trog ut nålen så blöde jag så mycket att det kom blod på mina byxer, till sist hittade de blodkärl i armleden det jorde jätte ont.
sen när jag hade fåt två nålar så var det dags för att spruta in sockerlösning så sockret låg på 19 det var högt...
jag fick va där i tre timmar... efter va C och jag och handlade skor på skopunkten det var jätte finna vinter skor. Så nu slipper jag frysa om föterna när vintern kommer det börjar och närma sig snart julen...Efter det så åkte vi och handlade julklappar åt alla det var jätte svårt attt veta vad man skulle köpa . Men jag hittade lite grejer.... när jag kom hem drån stan så åt vi tårta med personalen som dom bjöd på... Just nu är jag jätte trött jag har varit vacken hella dagen Det ska bli skönt att få sova snart... mina katter har varit ensamma hella dan från i morse men dom är lika glada för det...
Mammma var här förut hon hade varit och handlat Så hon åkte med syrran. jag fick en present av mamma för att jag har namsta i dag jag fick ett par hanskar. det är bra och ha för då slipper jag fryssa om mina händer...
I morgon ska jag tvätta lite kläder jag måste få bort blodet på byxerna så dom blir rena i gen....
Men för ska jag sova länge det ska bli skönt det är jag värd efter en lång vecka med massa sacker jag har jort....
och sen tänkte jag ta en prommenad till söderlen och hämta posten som E får ditt.....
I kväll ska jag se på tv det skulle vist vara massa med bra program i kvälll......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du om dagarna då? Till helgen får du sätta upp dina julgardiner och adventsstakar, det blir väl kul?

Vi hörs/syrran

2008-11-23 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0