Måndag 24/11

Nu är det vinter i Åtvidaberg i gen. När jag vaknade i morse så var det fult med snö ute jag tänkte oooooooooo vad snö...
I dag har jag jag varit i skolan den var faktis kul. Just nu håller vi på med olika sjukdomar. och jag har valt en egen sjukdom som jag är klar med nu... Det handlar om Epilepsi det  är faktis intresant...
I dag redovisade de andra om de sjukdomar som dom har valt.. Det var faktis kul att höra va de har skrivit om..
Just nu är det bara jag och några andra kvar. jag ska redovisa på fredag. uch jag tycker inte om att prta inför klassen..
'Det känns så hemskt jag är rädd för att jag ska svimma när jag står där framme och prtar....
Sen tog jag bussen hem från centrum jag tyckte det var så kalt att gå hem.. också fich jag snön i ögonen....
I kväll nu har jag var i förådet och letat fram min sjustake och julkärna som jag ska sätta upp i helgen....
vet ni ´jag har redan köpt julklappar i till alla vist är det kul att handla sacker., det tycker jag..
I helgen backade jag chokladbollar och rulltårta det vart jätte gott jag smackade av det mmmmmmmmm...
Mina katter bara busar och sover i dag har dom nästan barit sovit det var nog skönt för dom...
I morgon ska jag handla lite mat... det är ju nästan tomt... I kväll ska jag till kören och sjunga det ska bli kul..
Jag sjunger varje måndag i kören.. på Onsdagar är jag i stallet och jobbar det är kul tycker jag.....
Ne nu ska jag dricka lite kaffe det ska bli got vi hörs väll.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inte glömt att köpa julklapp

till mig / A

2008-11-30 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0