Fredag 7/11

Hej på er!! I dag har jag varit i skolan det var kul. vi har fåt uppgifter som vi ska göra
jag jorde om mitt prov i dag det känndes inte bra. jag är så dålig att komma i håg sacker.
I veckan var jag på psycket och fick depressions tabletter. Läkaren tyckte att jag har fåt en depression i gen.
jag tycker att jag har varit depig och konstig. det känns inte bra. i blan är jag rädd för att gå till kören
för jag tycker att alla glor på mig. jag har disckat i dag det var skönt att få det jort.Den finns inte så mycket att göra om dagarna det är lite trokigt. Jag prtade med Mamma i går det är bra med svartis. Det är kul att prta med mamma varje kväll. Katterna Bara ligger och sover det så trötta men det är väll sov väder i dag. Jag undrar vad syrran gör jag har inte hört så mycket i från henne.Men hon har väll inte tid nu när hunden är sjuk. I tisdas var jag på sjuhuset och tog prover Jag är med i en studie om diabetes det är kul att vara med i en sån. om några veckor ska jag till backa och då ska dom spruta in ett medel i mig för att se hur bukprtköteln tar han om mitt inusulin det ska bli spännade.
i kväll har jag spelat spel med personalen det var kul. I morgon kommer c med en sofffa kanske till mig för att min har gåt sönder. I lördas fich min granne ett utbrott han får det i bland. Jag var lite rädd då så jag grätt hella kvällen-
han skrämmer mig i bland uuuuuuuu. I bland vill jag ta livet av mig för att jag inte orkar i bland Jag är så nerdäpad
livet känns så trögt. och när man ser sin granne få utbrott så blir man ännu mer depremerad fan vad det känns jobbigt.
Jag hyar sjärt mig några gånger för att jag mår så dåligt men det jälper ju inte. Jag sover så dåligt .
Ne nu ska jag se om det är nåt i tv.

Kommentarer
Postat av: A

Ta och ryck upp dig va??? Jag fråga ju om du skulle med till Viken o Tryserum sist men du är ju så himla upptagen så du borde ju ha massa saker att göra....Det gör bara gott att komma ut bland folk vet du väl?

Vi hörs

2008-11-09 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0