Torsdag 4/12

I dag har jag varit hos läkaren och kollat mig. Han sa att hjärta och lungor lätt bra så det var ingen fara
Men han ska ta bort mina depressions tableter för att dom inte var bra för mig. Han trode att det var dom som jorde att jag måde dåligt. I dag har Maj,svenne,börje, mamma varit här vi drack lite kaffe och prtade lite.
I dag vägde jag mig och jag har gåt ner 2kg sen när jag vägde mig sist vist är det kul.I dag har mina katter busat hella dan så nu sover de de var vist lite trötta. Jag började känna mig lite trött nu i kväll jag vet inte varför jag bli trött...
Jag vet inte hur det kommer att gå nu när han tar bort mina tableter Det kommer att bli jobbigt.
I morgon ska jag träffa Mamma en stund innan jag börjar skolan vi ska gå på sandelius och ficka det ska bli kul
tycker jag.I kväll ska jag se på tv i gen det är vist mycket bra i kväll.Jag får vist alldrig sova det är så mycket jag gör om dagarna jag hinne knapt med allt det är lite jobbigt tycker jag..Ne nu orkar jag inte skriva mer för i kväll jag mår inte så bra just nu Få se om jag skriver nåt i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0