Tisdag 16/12

Idag har jag inte jort så mycket. Jag sov rätt sålänge idag... jo jag har ju skikat julkort till alla det var ju sista dagen det vart skönt att få i väg dom tycker jag. Jag hoppas att dom blir glada som får julkort av mig. I dag har E varit och skrivit på kontraktet på sin bostad Så i morgon ska hon sova där det blir lite tyst efter henne men jag får väll klara mig.
I kväll har jag prtat med syrran det var kul. Jag ska åka till henne på lördag och sen ska jag till Mamma och baka lussekatter Det ska bli kul. Jag ska stanna till söndag hos henne det ska bli skönt att komma bort lite. Jag mår just inte så bra just nu som ni vet. Nu I kväll grät jag lite Jag kände att jag behövde det Det är skönt att få gråta lite.
Just nu känns det som att jag bara vill sätta mig ner och glo rakt ut. Jag har inte lust med nånting. Min moster mår inte så bra just nu Vi är nog i samma sitts Hon och jag Det känns som det. I morgon måste jag till stallet ändå om jag inte orkar Jag måste kämpa nu Det är viktigt. Jag kanske borde prta lite med syrran på Lördag hon känner ju mig.
Hon kanske har några bra tips hur jag ska göra med allt. Just nu behöver jag min mamma hon måste trösta mig Jag är ju hennes dotter ju. Det känns som att inte personalen förstår mig.jag behöver bli tröstad av dom Nån som kramar mig och säger Therese det ornar sig vi ska lösa det här Vi ska se till så att du får hjälp. Förstår ni Jag behöver nån som sätter sig några timmar om dan så mig och bara muntra upp mig. Det är det jag behöver. Jag vill inte stå på toan själv och gråta nån måste komma.Jag vill inte bryta i hopp. Jag är rädd att jag svimmar när jag är så ledsen. Just nu är jag så trött i huvudet förstår ni. I dag tänkte Jag köpa rakblad och kära mig i armarna. Men jag hittade inga det var ju tur det För att jag vill ju inte göra så. Ni får förlåta mig om jag är negativ just nu men så här känner jag mig just nu....

Kommentarer
Postat av: berra

kämpa på, allt blir bättre,tänk positivt. kram från mej o kissarna.

2008-12-16 @ 23:50:18
Postat av: Stefan W

Hey heyhey! Check out bloggen ;)

2008-12-16 @ 23:54:49
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0