Måndag 8/12

I dag har jag och E varit neråt vi skulle hälsa på pappa men han var inte hema det var lite synd
I helgen hände det lite saker Min kompis kom till mig det var kul. Hon är ju inte här så ofta i Åtvidaberg
Och hon är fortfarande kvar och kommer att vara det ett tag hoppas jag. I dag fick min granne ett utbrott det var inte kul
Jag var så rädd så jag ringde polisen Han skrek att han skulle ta livet av sig. Då sa jag Lycka till Men det ångrar jag
man ska ju inte säga så men jag är så trött på att höra det. Min pappa säger nästan varje dag så där till mig.
Vet ni en sak Jag har fåt en böld på låret det gör jätte ont i bland den är skit stor. systrarna var är här och stack hål på den det var skönt för nu rinner allt var ut... Nu har jag bara nästa vecka kvar i skolan det ska bli skönt.
I vår vet jag inte vad jag ska göra Jag kom ju inte in på Birgittaskolan Komunen hade inte råd att betala skolan åt mig.
Mina katter bara ligger och sover de har busat hella dan så de är så trötta nu Det förstår jag...
Min moster Ska få ECT behandlig i gen jag tycker synd om henne Jag hoppas att hon blir bra av dom...
Det blev jag när jag fick ECT behandling  Men det Dom hjälpe mig inte så bra så jag får alldrig sånt i gen...
I morgon ska jag till tandläkaren för sista gången det är skönt att jag är klar hos dom nu...
Uch vad jag är trött Jag somnade inte för en Ett halv två i natt så nu är jag jätte trött men jag måste vänta på E först inan jag somnar. vet ni om nätterna ligger jag och prtar i sömnen vist är det lustit att jag gör det.....
´svartis bor hos mamma och han trivs jätte bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0