Måndag 29/12 08

i dag har jag slöat  Jag har tittat på tv hella dan jag har inte orkat jort så mycket. jo jag har discat det har jag jort
i morse hade jag så ont i halsen jag har haft det hella julhelgen och sen är jag förskyld med det är inte kul.
mina små kissekatter ligger och sover nu de är vist trötta sasse har bussat hella dan med essa jag har sagt att han inte får det men han lyssnar inte. I dag har jag prtat med mamma hon drack kaffe när jag prtade med henne.
Mamma var hos min moster i linköping i går men jag var vist inte bjuden då var jag lite sur. det var länge sen jag träffade henne det skulle varit ku om jag var bjuden nån gång till hennne. jag var uppe ända till tolv i går och spelade spel med personalen det var kul. Jag fick ju ett spel av mamma i julafton . i morgon ska jag handla det ska bli kul tror jag för att jag ska köpa en pressent till pappa han fyller ju år på nyårsafton mmmm jag undrar vad jag ska köpa till honom har har ju nästan allt. på onsdag är det nytt år jipi det ska bli spännande jag undrar hur det kommer att bl..
vet ni en sak att min systers kille har skakat om svartis jag var förbanad när jag hörde det så får han ju inte göra det är djurplågeri. hade han skadat svartis så hade jag anmält honom för djurplågeri till polisen.
man får inte göra vad som helst med en katt det är lagen. han är inte väll kommen hem till mig. för här är vi inte elaka mot mina katter rör han mina katter så anmäler jag honom det säger jag.....                                                                                          


GOTT NYTT ÅR PÅ ER.....


Kommentarer
Postat av: Monica

Men vet du inte när han fyller år? Han fyller ju dagen innan nyårsafton, alltså i morgon.

2008-12-29 @ 23:17:02
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0