Lördag 13/12

Hej på er I dag har jag inte jort så mycket E har åkt med Jonte till bussfabriken så nu är jag ensam...
i går var jag i skolan det var kul. vet ni att jag inte kan sitta still i skolan längre vist är det konstit.
Jag tror att det är att jag inte får ta depressions tabletter längre.. Jag tror att jag börjar bli galen..
I dag ska jag till kyrkan det är lucia firande där i dag det bli kul attt sjunga i gen. Jag älskar att sjunga i kör musicen är livet för mig jag skulle inte kunna leva utan music i dag. I går såg E och jag en film den var jätte bra tyckte jag...
Jag tror att C inte förstår hur jag mår. Alla tror att livet är lätt men det är det inte För mig är livet Komplecerat Det finns alldrig nån lycka med livet tycker jag. Jag är rädd för döden Jag är rädd för att livet ska gå fort Jag vill inte dö....
I bland har jag tänkt att ta ett rakblad ock skära mig... Ingen kommer och knakar på och frågar mig hur jag mår Det de är kag ledsen på att ingen frågar Min granne går alltid före mig. Den är ingen jävel som bryr sig om jag säger jag ska ta livet av mig. Men när min granne säger det så bryr sig alla Det är konstit.. Jag har lust att slå en stekpanna i huvudet på bhonom så han får en hjärnskada till hahaha.. Genom spycket kommer jag alldrig få jobba med med min chans är slumpt... för att jag är skriven där Därför får jag alldrig jobba där det är lite synd tycker jag.. Och min syster hör alldrig av sig. Jag har frågat henne om vi ska hitta på nåt Men hon hör alldrig av sig på den frågan...Varför finns jag. varför får jag alltid lida det är konstit tycker jag Men den frågan får jag alldrig svar på...Vet ni en sack jag fick godkänt på min hemuppgift Vist är det bra jippi jippi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0