Välkommen till min nya blogg!

zazzesassesvartis 8åressa  svartishär kommer viHEJ jag heter THERESE  Wahlman. jag är 23 år bor i Åtvidaberg Me tre katter

Zazze essa Och svartis jag har tagit hand om de här tre katterna...

det va så att dom har varit hos min kompis men dom kunde inte vara där så länge

zazze va knapt ett år när han kom till mig i dag 'är han 2år... och världens goaste katt....

essa är en liten buss pojke  essa va 10-11 månader när han kom till mig i dag är han 1år och är världens bussigaste katt... Svartis Va ett år när han kom till mig  i dag är han 8år och världen lugnaste katt...

mina katter är så underbara jag älskar dom... i dag känner jag att jag inte skulle kunna liva utan dom.....Hej Här kommer lite bilder på mig själv och mina katter... mina katter är jätte söta....här kommer essa 1år...



vi hörs kolla på bilder hur dom bussar om dagarna......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0